marți, 13 ianuarie 2009

Restaurantul Interfete Web

Ieri seara am venit obosit dupa o zi plina de facultate, lucru, trafic si alte chestii de genul si m-am asezat la calculator sa mai fac una alta. Cum atmosfera era apasatoare, am luat 2 beri de pe balcon si in 5 minute s-au facut nevazute. Definitiv.
Peste putin Silvia mi-a zis sa pun si elemente title la meniul siteului de interfete web, i-am zis ca o sa pun, dar ea tot insista peste meniu, ca meniul este important, ca trebuie, ca asa ne evidentiem postarile, etc.

Nici pana azi nu l-am pus (multumesc fetelor ca au facut asta deja), dar cand am auzit de meniu, pe fondul foamei extreme si repetitiei ideii de meniu mi-a venit urmatoarea idee de campanie de PR:

Restaurantul Interfete Web

Restaurantul Interfete Web, o subsidiara a grupului de investitii Interfete Web, vine pe piata cu o serie de inovatii gastronomico-tehnologice pentru cele mai exigente persoane. Chelenrii sunt in totalitate absolventi de informatica, bucatarul este team leader cu calificari pe CISCO, iar paznicul nu numai ca stie template-uri de C++, dar stapaneste la perfectie 3 framework-uri de javascript si 4 de php.

Bucatarul, acest maestru al artelor, impreuna cu echipa dinamica a pus la cale un meniu pe masura companiei. Meniul este urmatorul:

- ciorba de jquery
- tocanita de expresii regulare
- friptura de apache tomcat
- sote de xml
- frigarui de owl (bufnita)
- javascript cu morcovi
- ghiveci cu SEO

Va dorim pofta buna si il asteptam pe google sa se intrebe ce naiba cauta cuvinte fara sens unu langa altu.

>:D<

Un comentariu:

ana spunea...

foarte funny articolul tau,imi place!!!